Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawy tekst, jednak jest parę zastrzeżeń: to nie Ducati jako pierwsze zaszantażowało Flamminich, tylko Suzuki i s-ka, dodatkowo raczej to nie jest jest szantaż( obojętnie z której strony na to patrzeć), tylko kompromis, niestety Ducati musiało ulec kompromisowi z prostego względu środki finansowe są tak mniej więcej 10000 razy mniejsze niż Honda i 1000000 razy mniejsze niż Kawasaki, dlatego jedyne co mogło wygrać Ducati to tylko zwiększenie pojemności do 1200( choć wiadomo z praw fizyki silnik 2 cylindrowy powinien mieć mniej więcej 2 razy większą pojemność niż 4 cylindrowka), a dołożono większą masę zwężki na gardzielach ssących i w airboxie( dodatkowo jest zastrzeżenie, że jak Ducati wygra kilka razy z kolei to musi założyć jeszcze mniejsze 45 mm zwężki) , dodatkowo ma jeszcze pewne ograniczenia, jednak te niuanse zawarte są w regulaminie szczegółowym niedostępnym dla maluczkich - dlatego Ducati ma mniej więcej 192-198 KM na kole...Zresztą nie ma co winić japończyków, że bronią się jak mogą, toż to samuraje i swój honor też mają, dobrze, że chociaż zgodzili się na te 1200, żeby jeszcze tak zlikwidować te długie szybkie tory - to sytuacja byłaby arcyciekawa...Pozdrowienia Wszystkim.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza