Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawy jestem, jakie argumenty przemawiają za zakupem F650GS, skoro bmw wypuściło G650GS, który jest tańszy, mniejszy, bardziej oszczędny i ładniejszy.
Odpowiedzno ok, koni ma więcej. Ale też więcej pali :) mój g650gs sporadycznie przekracza 3,5l. A od kwietnia zrobiłem już ponad 13 tys km. Każde pół litra paliwa na setkę to już zwiększa koszty eksploatacji :) Świata g650gs nowy może i nie objechał, ale pewnie kiedyś objedzie :)
OdpowiedzTrudno, lepsze zawsze więcej kosztuje. Chcesz mieć więcej koni, to płać :) Swoją drogą nie wierzę, że ktoś kogo stać na jeden z nowszych modeli BMW liczy się ze spalaniem. Dwa litry na setkę w prawo czy w lewo nie ma znaczenia. Liczy się fun! Kto chce oszczędzać na paliwie, kupuje moto 125ccm albo rower.
Odpowiedzniekoniecznie :) ja kupiłem g650gs jako maszynę do pracy, która robi sporo kilometrów i musi na siebie zarobić. I z czasem na starszego brata, który mam nadzieję zagości wkrótce w garażu. Każdy litr dla mnie to około 500zł miesięcznie zaoszczędzone :)
OdpowiedzGdyby tak było, to kupiłbyś 125ccm albo 250ccm. Wtedy oszczędzasz kolejne 500zł miesięcznie i mnóstwo pieniędzy na zakupie motocykla. Skoro do zarabiania na siebie wybrałeś pojemność 650ccm, to jednak spalanie dla Ciebie to nie wszystko.
Odpowiedzpotrzebowałem motocykla, który mnie pociągnie (ważę ponad 110 kg i wożę sprzęt o wadze około 35 kg), będzie mocniejszy od 125tki, którą jeździłem, a spali niewiele więcej.
OdpowiedzA podobno pieniądze były ważniejsze od kopa. Czyli jest tak jak mówiłem.. Spalanie to nie wszystko. Chciałeś mieć po prostu lepsze osiągi. I nie bajeruj, że 125'tka nie uciągnie. Sam jeździłem 125'tką i wiem, że to już motocykl a nie motorower.
Odpowiedzpolecam przejażdżkę rometem z125 :)
OdpowiedzWystarczy spojrzeć na dane techniczne: 48KM/192kg vs 71KM/199kg. Jak widać przy zbliżonej masie sporo więcej mocy. Poza tym silnik w F650GS to klasa wyżej - 2 cyl. i pojemność 800ccm. Charakterystyka pracy singla o poj. 650ccm pozostawia wiele do życzenia, nawet jeśli jest to BMW. Zresztą technologia modelu G650GS jest odgrzewanym daniem z przed lat.
OdpowiedzF650GS już kilka razy świat objechał a G650GS to dopiero czeka :). Poza tym, wg. mnie - NIC.
Odpowiedz