Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawe rozumowanie. W takim razie nie rozwijajmy się, tylko dalej stosujmy stare rozwiązania bo przecież się sprawdzają. Ja tego nie kupuję. Klienci również, Suzuki od dawna traci rynek, jest w głębokim kryzysie od 2008 roku. A wcześniej robili takie innowacyjne i ogólnie świetne motocykle, Przykro patrzeć jak się stoczyli. Tym motocyklem (GSX 950) wprowadzonym na siłę nie mają szans nic zdziałać. 95KM i 46900 PLN to mega blado na tle konkurencji. Tylko dla zatwardziałych fanów Suzuki.
OdpowiedzToć napisałem "Taka filozofia Suzuki". Skoro tak robią to chyba mają świadomość jak rynek to odbierze ? I można tak robić ale trzeba dać dobrą cenę na to tzn. niższą niż nowocześni konkurenci. Wtedy ktoś to kupi, kto będzie chciał tańszy sprawdzony sprzęt. Chociaż gdyby tak się przyjrzeć na inne firmy to też tam znajdziemy wiele modeli starszych a zmodernizowanych lub bazujących na już istniejących rzeczach (mimo, że mowy model). Co nie zmienia faktu, że u innych te bazowanie, modernizowanie jakby było ciekawsze i atrakcyjniejsze w rezultacie niż w Suzuki. Tu Suzuki ma stagnację. Brakuje im czegoś nowego takiego naprawdę nowego. Bo nowa Hajka, GSX-S1000F, GSX950 to takie odgrzewane kotlety do których dodano trochę nowych przypraw i panierki by wyglądały na świeże :D. Dali do patentu jakieś rzędówki 600cm nawet z turbo to może niedługo coś nowego pokażą ?
Odpowiedz