Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawe jest to, że zamiast popytać się grony osób które dość mocno użytkują Bemki pytałeś się ciemnej masy tzn. naciągaczy mechaników, osobiście wiem to, chciałem wymienić w mojej BMW k100 rs sprzęgło ( wymienia się raz na 100 tys km, właśnie tyle pykło) to wołali bodajże 1200 zł w BMW Bońkowscy, w MOTO46 2 tys !!!!!, w końcu wymieniłem u ABC MOTO W GRyficach za 500zł, a tak ogólnie wymiana w Berlinie to 200 euro, ja rozumiem że raz na 100 tys to ciężko wybulić kase. A co do części, owiewki amorki wały etc. to koszty są niższe niż w japoni i zawsze dostępne. To prawda że rzeczy eksloatacyjne są droższe, ale o ile ? 200 zł na części ? A co do mechaników, boją sie i walą ceny z kosmosu, podobnie jest z mercedesami, ktoś zobaczy takie auto to kroi nie z tej ziemi, tak jest z Bmw wsród motocykli. A co ja tam w ogóle będę się gorączkował, pozdr
OdpowiedzO ceny pytałem się też w sklepach z akcesoriami do motocykli,też mówili ze cześć do BeMeK są droższe. Ale jak dałeś za szprzęgło 500zł to myślę ze to dobra cena.Jak będę wymieniał u siebie to juz będę mial porównanie,ale oby nie:) Pojezdzę ze dwa zesony na FJR to może przesiądę sie na 1200 gt,albo jak bedę forsiasty to może 1300 GT,jeździłem ją u Bieńkowskiego maszyna cudo .LWG i byle do wiosny
Odpowiedz