Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeCiekawa rozmowa jednak pan Hidehiko Yamamoto troche bajerował, mowil jak polityk chociaz to oczywiste ze nie mogl powiedziec co mysli. Na pytanie o zmniejszenie masy odpowiedzial ze nie moga dzialac wbrew swoim klientom, dac cos wiecej... mysle ze przy zachowaniu pojemnosci 750 i zmniejszeniu masy o 15kg klient kawasaki bylby bardziej zadowolony, a tak gotowy do jazdy z800 wazy niemal 230kg. Za jakis czas bedzie z850, z900 i 250kg ? ;)
OdpowiedzGdyby klienci byli nie zadowoleni z masy Z750 to by nie sprzedał się w tak dużych nakładach! Więc widać masa nie jest aż tak dużym czynnikiem jeśli chodzi o zwykłe motocykle drogowe. Tutaj w Z800 mamy bardzo podobną masę do poprzednika i na dodatek ciut więcej KM i Nm a przy tym poprawiony przebieg krzywej momentu obrotowego i mocy w niskim i średnim zakresie obrotów.
OdpowiedzZobacz tylko jak się świetnie sprzedawał SV 650 który ważył 165kg. Moto było lekkie poręczne a silnik rwał od dołu i jazda nim to sama frajda szczególnie w górach i w mieście, teraz zrobili Gejusa (Gladiusa) który jest dużo cięższy i bez takiego temperamentu V2 a to już nie to.
OdpowiedzTen "nie to" motocykl jest 2 najlepiej sprzedajacym sie motocyklem Suzuki w niemczech (po duzym Bandicie) wiec tu bym polemizowal ze byl to nietrafiony pomysl ze strony firmy a ze mi sie tez nie podoba (z punktu widzenia ex posiadacza SV650) to juz inna bajka...
OdpowiedzSV to inna bajka inny rodzaj silnika hardcorowy sprzęt w klasie samej dla siebie szkoda że już go nie robią....
Odpowiedzjeżeli po prostu spodoba się komuś Z to raczej będzie miał gdzieś te kilka kg w te czy we te, inaczej jeżeli ktoś za priorytet przy kupnie (np. ze względu na warunki fizyczne) ma wagę
Odpowiedz