Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeChyba największą zmianą (!?) nie są iluśtamramienne felgi tylko z tego co widzę rezygnacja z z przedniego wahacza paralever.Po mojemu też trochę za japoński. Jeśli chodzi o komentarz typu "badziew" to nie wiem czy %^ na nim jeździł - ja mam rocznik 2008 i złego słowa powiedzieć o nim nie moge - w mieście zwrotny, prowadzi się jak rowerek, może hamulec trochę słabo dozowalny jeżeli utkniemy w korku. Krótkie dojazdy do pracy (30km w jedną stronę) na ruchliwej drodze - super, jest przyspieszenie i dynamika w wsytarczającej ilości. W trasie - w tym roku wyjazd Austria-Szwajcaria - Włochy-Francja - super komfortowo, bezproblemowo, spalanie do 5,5 l, zasięg około 280km na baku. Słowem super. Pewnie że na Stelvio i Furka Pass fajniej dawały radę małe supermoto a kolega hondą VFR1300 na długich łukach miał przewagę (chociaż pewnie wynikała ona z większych umiejętności) ale jako motocykl uniwersalny r1200r sprawuje się wg mnie naprawdę dobrze
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza