Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeChciałbym kupić sobie taką maszynę. Jestem początkującym, choć nie młodym "motorzystą", będzie to mój pierwszy motocykl. Mógłby ktoś podzielić się wrażeniami z jazdy ER6-N?
OdpowiedzBędzie świetny na pierwsze moto. Świetny i znacznie lepszy od alternatywnych maszyn w tej klasie. Zobacz sobie numery motocykla czy świata motocykli od 2006 roku, regularnie ER6 wygrywa testy porównawcze.
Odpowiedzzdecydownie za slaby bedzie po tygodniu ci braknie mocy,lepiej kup r1
OdpowiedzProponował bym dwie R-jedynki zespawać w jedną, a ER6 wozić w plecaku. Tak na wszelki wypadek :) Pozdrawiam
OdpowiedzNaprawde fajny motorek. Jak napisalem maly zwrotny i sprawia wrazenie lzejszego niz w rzeczywistosci, bylem zaskoczony jak latwo sie go prowadzi (pierwszy motor jakim jezdzilem). Ladnie ciagnie od samego dolu i fajnie brzmi nawet na fabrycznym wydechu, choc powyzej 9000 tys obrotow traci "oddech" Na kolo tez pojdzie i to "z gazu". Sprzeglo pracuje lekko, i latwo je wyczuc, do tego klamka ma regulacje (duzy plus), hamulce ok, ale jednak troche "drewniane". Spalanie wyraznie nizsze niz w konkurencyjnch 600-650tkach. Na niskich obrotach (np na 2gim biegu, jadac powoli na placu) potrafi szarpac, to jednak tylko 2 cylindry i to w rzedzie, trzeba go wyczuc. Jak dla mnie ma za waska kierownice ale to da sie zalatwic wymieniajac na "Superbike" szersza i bardziej plaska. Jezeli chodzi o zawias to nie loilem po winklach pelnym ogniem, mysle ze na 1dna osobe jest ok. Naprawde chcialem go kupic, ale podczas jazd probnych pojezdzilem jeszcze GSR-em, SV-ka i starsza ZR-7 no i SV-ka mnie najbardziej ujela, niemniej ERki tez bym nie zalowal.
Odpowiedz