Zastosowanie
Syntetyczny olej do wysilonych przekładni motocyklowych zaprojektowany dla podniesienia osiągnięć ostatnich generacji motocykli drogowych oraz off-road. Odpowiedni dla 2 i 4-suwowych motocykli i skuterów z oddzielną manualną skrzynią biegów. Może być stosowany w skrzyniach manualnych, zautomatyzowanych i automatycznych, które wymagają tego poziomu jakości.
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
PARAMETR | METODA | JEDNOSTKA | WARTOŚĆ |
Gęstość względna w temp. 15ºC | ASTM D4052 | g/ml | 0,87 |
Lepkość w temp. 100ºC | ASTM D445 | mm2/s | 24,99 |
Lepkość w temp. 40ºC | ASTM D445 | mm2/s | 182,2 |
Wskaźnik lepkości | ASTM D2270 | - | 170 |
CCS -25°C (10W) | ASTM D5293 | cP | 22000 |
Temperatura płynięcia | ASTM D97 | ºC | -54 |
Specyfikacje
API GL-5
Dostępne opakowania:
1 L
* Produkt dostępny na specjalne zamówienie
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze