Campagna T-Rex 16S - trajka z silnikiem BMW K1600GT
Campagna, kanadyjska firma produkująca hardkorowe trajki postanowiła zaczerpnąć z motocyklowego świata. T-Rex 16S (tak, nam też się podoba ta nazwa) to trajka w specyfikacji 2 koła z przodu 1 koło z tyłu. Informacją, którą wielu może przyjąć szczególnie entuzjastycznie jest fakt, że T-Rex ma silnik z BMW K1600GT. To bardzo dobra informacja, ponieważ silnik ten dysponuje mocą 160 KM i gigantycznym momentem 175 Nm. Wieńcząc swoją mocarność niesamowitym dźwiękiem sześciocylindrówki. Aby była zabawa, Campagna starała się zachować jak najmniejszy rozstaw osi (2286mm), montując rzecz jasna szerokie, przyczepne koła. Postarano się też o to, aby podwozie i cały szkielet trajki był sztywny i pozwalał na szybszą jazdę.
Z przodu znajdują się amortyzatory Elka Suspension, z tyłu podobnie. Skrzynia biegów pozostała w motocyklowej formie, ale dodano mechaniczny bieg wsteczny. Jest tutaj także i-Drive znany z K1600GT, który pozwala kontrolować wszystkie funkcje komputera pokładowego, a ku uciesze melomanów, zainstalowano 180 Watowy system audio. Wszystko to składa się na precyzyjne narzędzie do dawania drogowej frajdy.W środku warunku są spartańskie, ale nie szczędzono drogich materiałów typu carbon. Siedzenia pokryte są materiałem wodoodpornym, a pedały mają regulację, co pozwala (i chyba jest koniecznością w tak małym wnętrzu) dopasować je do siebie. Cena - 62 tysiące dolarów. A my wciąż czekamy na nakeda z tym silnikiem...
|
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeKorci mnie budowa trajki na bazie napêdu Pontiacka Transsporta (6cyl uk³. V, 3.8l 176KM). Czy kto¶ wie jakie uprawnienia s± wymagania przy budowie (np. spawacza) i jakie badania musi przej¶æ ...
OdpowiedzI pewnie tê sam± elektronikê co tu xD http://www.youtube.com/watch?v=QhK_vOqZSok
OdpowiedzW Polsce jak± trzeba mieæ kategoriê ¿eby takim czym¶ je¼dziæ?
Odpowiedzholy cow! sie mi podoba.
Odpowiedz