tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 CSR Trial 125 model 2008 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

CSR Trial 125 model 2008 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

Informacje ogólne

Model
CSR Trial 125
Rok
2008
Kategoria
Turystyczny

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
124.6 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
2
Zasilanie
Gaźnik
Rozruch
Elektryczny i nożny
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch

Wymiary i wagi

Długość całkowita
2,130 mm

Podwozie

Zawieszenie przód
Widelec hydrauliczny
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią…cym
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy

Inne dane

Pojemność zbiornika paliwa
10.0 litry
Wersje kolorystyczne
Czerwony
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę