CFMoto 700 CL-X ADV to odwa¿ny scrambler z Chin. Przyjedzie równie¿ do Europy
Już pod koniec 2020 r. CFMoto zaskoczyło nas stylowym nakedem w klimatach retro o nazwie CL-X 700 Heritage. Teraz producent wprowadza wersję dla miłośników bezdroży i scramblerowego stylu. Przypomina to trochę sytuację z Benelli Leoncino i Leoncino Trail.
Wersja ADV jest napędzana silnikiem o pojemności 693 cm3, który generuje maksymalną moc 75 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 68 Nm. Do tego mamy przepustnicę ride-by-wire oraz dwa tryby pracy - Street i Off-Road. Reszta przepisu jest prosta - zawieszenie o podwyższonym skoku i koła o średnicy 19 cali z przodu oraz 17 cali z tyłu ubrane w terenowe opony. W tym przypadku producent nie podaje jednak, kto był odpowiedzialny za stworzenie zawieszenia. Wiadomo tylko tyle, że w bazowej wersji były to produkty marki KYB. Na pokładzie są wyświetlacz TFT i oświetlenie LED oraz uchwyty do bocznych kufrów, a nawet tempomat.
Motocykl wpisuje się w zataczającą coraz szersze kręgi modę na scramblery. Zapewne możemy go nigdy nie ujrzeć w Polsce, chyba że przez prywatny import. Przy cenie ustalonej np. we Włoszech na równowartość ok. 32 tys. zł jawi się jako konkurencja dla Benelli Leoncino 800 Trail. Oczywiście pozostaje kwestia wykonania i właściwości jezdnych. Nie mniej jednak z pewnością znajdą się chętni na jego zakup.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze