Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeCBF 600 też jest zwykłym motocyklem bez bajerów, patrząc na dane techniczne te 700 powinny być tańsze, cbf jest w końcu o 30 KM mocniejszy. Jak zobaczyłem crossrunnera pomyslałem że będzie trochę droższy od transalpa a jest o ponad 10tys, taka sytuacja będzie z tymi 700, to podwójne sprzęgło brzmi drogo.
OdpowiedzNie zgadzam się z tobą. Crossruner i Tramsalp to dwa zupełnie inne modele i Crossrunner jako motocykl z wyzszej klasy jest droższy. Co innego jest w sytuacji Hondy CBF i nowych oszczędnych 700-tek. Wedlug mnie, nowe modele musza być tańsze od CBF-y, jeśli Honda Poland planuje sprzedawać ten nowy produkt. Jeśli bowiem za takie same pieniądze miałbym kupić 45KM 700cm, to wolę ponad 70KM 600cm, które jest bardzo udaną i sprawdzona konstrukcja, o niezwykle wszechstronnym charakterze.
Odpowiedz