Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeBrawo Suzuki, tak spierd***ć flagowy model, zmierzch prawdziwych motocykli coraz bliżej niestety. Gen I - przełom i kosmos vmax, wygląd, Gen IIa - dopracowanie ideału Gen IIb - wreszcie hamulce Gen III - zróbmy wreszcie Hayke bo się wszyscy z nas śmieją.. no to zrobili
Odpowiedzale suzuki nie jest skore do rewolucji. ich polityka odświeżania jedynie modeli jest znana od dawna
OdpowiedzNo geniusze. Ten model stworzył swoją legendę na tym, że był najszybszy (no przecież nie najładniejszy hehe). Zwlekali w hooy długo z nową hayką, wszystkim jęzory wisiały. No i teraz się okazuje że ta nowa będzie właściwie identyczna jak stara, tylko że słabsza (podziękować kretyńskim normom euro). Dołożonej elektroniki nawet nie liczę, bo teraz się ją wkłada do wszystkich motocykli. No i na pewno będzie droższa. Coś mi się widzi że dobre egzemplarze starszych generacji będą szły w cenę.
Odpowiedz