tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Boss Hoss Big Block "STUD" Hoss model 2003 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Boss Hoss Big Block "STUD" Hoss model 2003 dane techniczne

Opinie użytkowników 1

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik 4
Skrzynia biegów 5
Układ jezdny 2
Układ hamulcowy 4
Elektronika 4
Podatność na drobne usterki 5
Podatność na poważne usterki 5

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort 3
Ergonomia 3
Ekonomiczność 1
Koszty utrzymania 1
Stosunek jakość/cena 1
Zużycie paliwa (l/100 km) 15

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę 1
Na miasto 1
W teren 1
Do turystyki 1
Na tor 1
Do lansu 5
Do wygłupów 1

Informacje ogólne

Model
Boss Hoss Big Block "STUD" Hoss
Rok
2003
Kategoria
Custom / cruiser

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
8226.8 ccm
Typ silnika
V8
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
502.00 KM (366.4 kW))
Zasilanie
Gaźnik

Wymiary i wagi

Waga na sucho
589.7 kg
Wysokość siodła
686 mm
Prześwit
178 mm
Rozstaw osi
2,083 mm

Podwozie

Kąt główki ramy
33.0°
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Hamulec przedni
Brak danych
Hamulec tylni
Brak danych

Prędkość i przyspieszenie

Stosunek mocy do masy
0.8513 HP/kg
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę