Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 34
Pokaż wszystkie komentarzeBoczo, litości... Kolejny art z serii "Lepiej napisalibyście jak zejść na kolano, a nie takie bzdury!"?? Naprawdę? Poza tym o ile wiem, to facetom, których stać na Vmaxa i którzy go jeszcze przy okazji ogarniają laski same wskakują do łóżka. Nie podoba mi się. Do rzeczy jednak: dawka konstryktywnej krytyki. NA LITOŚĆ BOSKĄ!!! Czy Wy, ścigaczu, to czym Wy jesteście? Portalem motocyklowym, czy jak? Naprawdę. Jak to jest, że są w polsce redakcje i ludzie (ok, redakcja i człowiek), któzy mogą pojechac testować Panigale na torze? Jak to jest, że mają dostęp do fabrycznych SBK i SuperSportów fabrycznych zespołów z WSBK? Dlaczego oni mogą, a nikt inny w polsce nie? Zrobilibyście chociaż test czegokolwiek. Hulajnogi, dajmy na to. Scigacz i Motogen ostatnio publikuje tylko informacje prasowe, albo newsy w stylu "podnieśli opłaty za przejazd autostradą", a ścigacz dodatkowo publikuje felietony (?) Bocza. No fajnie, tylko... nie o to chodzi. Prasę motocyklową, poza Motormanią, przemilczę, bo to dno totalne: jedni robią przedurki od niemców, gdzie opisują wyprawę za wschodnią granicę, czyli do Polski, a na mapie u nich nie ma nawet ukrainy, a drudzy są respiratorami sztucznie utrzymywani przy życiu - z, pożal się boże, Dziawerem na czele. A ja chcę innego punktu widzenia! Nie chcę być skazany tylko na czytanie Motormani i chcę z czymś ich opinię zderzyć, ale nie ma z czym... Jak nie macie ludzi, którzy pójdą do importera prosić o nowe S1000RR do testu i testować, to dajcie znać, pojadę i wytargam dla was ten motocykl. Mogę go nawet sam przetestować i opisac. Ale róbcie coś!!! Żmijo, jesteś, zgodnie z Twoim FBowym profilem "President" Ścigacza, więc weźcie się w końcu do roboty. PISAĆ, PISAĆ i TESTOWAĆ!! I w gdzieś mam to, że Modeka wypuściła nową linię odzieży, która gwarantuje ochronę i nadaje się do jazdy w temp 8-12st C i wilgotności max 69,6%, bo ja więcej to przemaka. Czy to naprawdę jest takie fajne? Nie chcę czytać czym ktoś, kto z butelki po Coca-coli dorabia błotnik do SV, bo mu zalewa fajkę w deszcu, chciałby się bujnąć zanim kojfnie. MAM TO GDZIEŚ. Myślicie, że czytelnicy nie mają swoich list w stylu "idealny garaż na 10 motocykli", albo "czym się karnąć zanim kipnę"? Oni by chcieli wiedzieć jak ustawić zawiechę, SAG, jak Panigale idzie do odcinki, i kiedy wlać do hebli płyn hamulcowy RBF, a nie zwykły i po co. A nie o rekordowej sprzedaży BMW w pierwszym kwartale albo o Schubert Mobility. Naprawdę. Jak nie chcecie testować nowych motocykli, bo np uważacie, że są brzydkie i kolorami nie pasują wam do bielizny, to testujcie używane. Np z zakresu 10-20tyś, czyli to, co ludzie kupują najchętniej. Dołączcie do tego opinię użytkowników i jakiegoś warsztatu, ceny nowych np tarcz sprzęgła, czy innego łańcuszka rozrządu i powstanie fajna rzecz, z której ludzie będą zadowoleni. Chyba, ze dalej chcecie pisać farmazony...
OdpowiedzTrafny komentarz. Artykuł jest tak naprawdę o niczym. Kilka zabawnych metafor to trochę za mało, żeby zabłysnąć. Teks byłby dobry od święta albo w sezonie ogórkowym, ale ostatnio niestety zbyt wiele takich tekstów na ścigaczu a za mało takich, które są chlebem powszednim motocyklistów, nawet tym z górnej półki.
Odpowiedz10/10
OdpowiedzSzanowny Kubo, wybacz ale nie jestem zainteresowany abyś reprezentował mnie na łamach ścigacza. Tak naprawdę to nie wiesz czego chcą czytelnicy. Doradzam kryterium "podoba mi się" albo " nie podoba mi się", a w przypadku tego drugiego nie zawracaj sobie głowy czytaniem. Dla mnie artykuł jest zabawny. A tak na marginesie to w naszym polskim klimacie moto-testy można robić dopiero jak zejdą śniegi, prawda ?
OdpowiedzChyba nie mowimy o tym samym. Nie oceniam arta, tylko całokształt. Zaglądam na portal od dawna i od dawna nie czytałem tu testu motocykla czy choćby skutera. I nie mów mi o śniegach. Przy prezentacjach nowych motocykli producenci zapraszają dziennikarzy w najróżniejsze miejsca i tak właśnie Pejser poleciał do Emiratów testować Panigale.Jako czytelnik wymagam po prostu odrobiny zaangażowania, a nie barwnych i finezyjnych metafor, które przyznać muszę są mocną stroną Bocza. Jedyne, czego przybywa na tym portalu to reklamy...
Odpowiedzzgadzam sie troche za duzo jest farmazonow na scigaczu. czasem juz chyba nie maja o czym pisac.
OdpowiedzChciałem tylko przytoczyć kilka naszych zagranicznych testów z kilku ostatnich miesięcy, właśnie obejmujących oficjalne premiery motocykli:) : http://www.scigacz.pl/Skutery,BMW,C600,Sport,i,C650GT,maksimobilnosc,17929.html http://www.scigacz.pl/Honda,Crosstourer,potencjal,perfekcja,luz,17753.html http://www.scigacz.pl/Honda,NC700X,przez,portfel,do,serca,17210.html http://www.scigacz.pl/Honda,CBR1000RR,2012,Wszystkiego,najlepszego,Fireblade,17157.html
OdpowiedzNo własnie, kilku ostatnich miesięcy: 1/12/2011, 9/12/2011, 24/02/2012, 20/03/2012 i wszystkie machnął Lovtza. Pomijam już fakt, że to testy trzech Hond i BMW;-) Słuchaj, ja lubię wbijac na Ścigacza, naprawdę. Nie wiem, czy to sentyment, czy co... Po prostu wielu rzeczy mi brakuje, jak własnie testy motocykli premierowych i używanych. Czy np przeciętna ZX10-R '04 nadaje się jeszcze do jazdy? Na co zwrócić uwagę? A może lepiej kasę wpakować w Gixxa 1000 K5? Ja nie wiem. A wy moglibyście mi powiedzieć:-) Poza tym reklamy i informacje prasowe: ja wiem, że utrzymujecie się tylko z tego, ale czy wyjeżdżające z dołu reklamy Cinema City, albo z boku to nie przesada?
OdpowiedzGość, właśnie masz pomysł na biznes więc załóż gazetkę albo vortal. Gadam serio bez docinki, załóż bo chętnie poczytam o cenach tarcz sprzęgła. Chociaż na Pudelkacza też pewnie będę zaglądał.
Odpowiedz