Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeBo Honda jest robiona tak żeby z byle powodu nie wybuchał silnik jak to się czasem dzieje u konkurencji ;-)
OdpowiedzTak to sobie tłumaczysz gdy objedzie cie motocykl konkurencji?? Poprostu honda nigdy nie dominowała w mocy maksymalnej.
OdpowiedzNo ale chyba były jakies przemawiajace za tym powody? To nie sztuka dorzucić 20-30KM więcej, na prawde. Sztuką jest takie podanie tego, aby ludzie nad tym panowali i tutaj sie zgodzę z tym że Honda przyjaznością zawsze kompensowała "niedostatek" mocy. Chyba nie poderzewacie fabryki która wygrała w cuglach MotoGP że nie porafią zrobic mocniejszego konia?
OdpowiedzTo poprostu czysta polityka firmy nic wiecej. Ale nie zgodze sie z tym że nie sztuka jest dodać 20-30km, czlowieku gdyby tak bylo to bmw nie pracowało by tyle czasu nad swoim silnikiem w s1000rr. Tak samo kawasaki. Gdy już udało im sie osiągnac moce rzędu 200km zastosowali kontrole trakcji, ot co motocykl jest dziecinnie prosty w prowadzeniu a gdy chcesz miec prawdziwego potwora dajesz tryb Race albo Slick i wtedy masz taka honde tylko zdecydowanie mocniejszą. Cala filozofia. Gdyby honda chciała zrobic motocykl konkurencyjny dla S1000RR, ZX10R, 1199 to musiala by zbudowac bladego on nowa a to wiaże sie z poważnymi kosztami których teraz honda próbuje uniknąc.
Odpowiedz