Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeBezsensowne rozwiązanie. Miałem zygzaka i jest ... nudny. Żebyśmy się dobrze zrozumieli: przyspiszenia są kolosalne; z tych którymi jeździłem tylko B-king ma lepsze. Ale po co? Mnie guma wystarczała na 3 tysiące. To z kompresorem ile wytrzyma?? Kawasaki tonie i po prostu brzytwy się chwyta.
Odpowiedzb king lepsze rpzyspeiszenie? do 200 ida tak samo do 220 -230 bking sie uitrzyma za zzr potem ze wzgledu na brak sensownej aerodynamiki zacznie zostawac . z kompresorem guma moze wytrzymac tyle samo zakladajac taka sama jazde ,ale zakałdajac jazde na maxa oczywiscie mniej . pozatym który fan przyspieszen w motocyklu niechcialby poczuc 250 km pod soba?
OdpowiedzMocny argument... ZZR jest nudny bo przyspieszenia są kolosalne a opona starczy na 3kkm. Brak słów.
Odpowiedz