Półsyntetyczny olej oparty na bazie złożonej z mieszaniny estrów i specjalnie dobranych baz mineralnych dedykowany do wysilonych, jednocylindrowych, wielozaworowych silników motocykli off-road. Opracowany z wykorzystaniem dodatków zmniejszających zużycie prowadnic zaworowych, pierścieni, cylindrów i tłoków. Gwarantuje maksymalną moc silnika i jej płynne przeniesienie dzięki poprawie parametrów pracy sprzęgła. Dodatek estrów o silnie spolaryzowanych cząsteczkach gwarantuje przywieranie oleju do powierzchni metalowych i ciągłą ochronę elementów silnika. Spełnia wymagania norm API SM i JASO MA2. Dostosowany do użytku w układach z mokrym sprzęgłem. Dostępny w wariantach 10W-40 i 15W-50.
Do zastosowań wyczynowych w motocrossie, enduro czy supermoto zalecamy w pełni syntetyczny wariant Bel-Ray Works Thumper Racing Synthetic Ester 4T. Ten olej gwarantuje niezrównaną stabilność lepkości i pozostałych parametrów użytkowych w ekstremalnych temperaturach, na które narażone są silniki pracujące na granicy swoich możliwości. Dostępny w wariancie lepkości SAE 10W-50. Spełnia wymagania norm JASO MA2 i API SM.
Do jednostek z osobnym układem smarowania silnika i układu przeniesienia napędu (np. Honda CRF) przeznaczony jest zmodyfikowany wariant Friction Modified Thumper Racing 4T. Dzięki zawartym w tym oleju modyfikatorom tarcia osiągnięto redukcję wewnętrznych oporów ruchu elementów silnika, co podnosi jego moc, obniża temperaturę pracy i przedłuża żywotność. Dostępny w wariantach lepkości SAE 10W-30 i 10W-40. Spełnia wymagania norm JASO MB i API SM. Uwaga: olej Friction Modified Thumper Racing 4T nie może być stosowany w układach ze wspólnym smarowaniem silnika i sprzęgła.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze