Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo podoba mi się przeprowadzony przez redakcję test, jednak z inżynierskiego punktu widzenia subiektywne odczucia podczas jazdy to trochę za mało. Wypadało by jeszcze obiektywnie zmierzyć przy pomocy systemu GPS próby przyspieszeń: 0-100km/h, 0-140, 0-160, 0-200 itd oraz próby elastyczności silnika na najwyższym biegu 60-100km/h, 100-140 i 140 -200. Takie pomiary dały by miarodajny wynik czy silnik nowej R1 to rzeczywiście rewolucja czy zwykły chwyt marketingowy, inny dźwięk silnika i nic poza tym.
OdpowiedzZgadza się. Problem w tym, że w obiektywnych pomiarach najczęściej najlepiej wypada Kawasaki... :) Już wiesz co mam na myśli:) Niestety najważniejsze cechy motocykla sportowego, takie jak zachowanie przy maksymalnych obciążeniach (hamowania, przyspieszenia), praca zawieszeń itd, są bardzo trudne do zmierzenia i policzenia... a nawet jeśli się to uda, to ciągle pozostaje problem czy to rzeczywiście jest miarodajne.
Odpowiedz