Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo Fajny artykuł! Myślę teraz o kupnie xj600n z 94 roku ?? Mam pytanie czy przypadkiem nie lepiej nowszy egzemplarz ? i jaki przebieg byl by odpowiedni do kupna takiego motorku bedzie oczywiscie to moj pierwszy motocykl jak widac nie mam za duzego pojecia o tym !! Z gory dziekuje za odpowiedzi !
OdpowiedzSam szukałem takiego moto po 6 miesiącach i obejrzeniu kilku egzemplarzy wybór padł na maszynę z 99r po modernizacji przedniego widelca z dwoma tarczami z przodu. Jeśli masz środki to poszukaj takiego egzemplarza NAPRAWDĘ WARTO. Motocykl nie zatacza się w zakrętach a hamulce są naprawdę przyzwoite, reszta jak w wcześniejszych rocznikach. Jeśli będziesz szukał xj nie przejmuj się zbytnio hałasem silnika, 90% tych które oglądałem wydobywało dźwięki świadczące o eksplozji, głównie zawory i kosz nie jest to specjalnie groźne wiec nie przejmuj się tym. Przebieg to pojęcie abstrakcyjne w naszym kraju a zwracanie uwagi na stan licznika to tylko po to by zagłuszyć sumienie przy kupnie. Pozdrawiam jak coś wybierzesz to podziel się na forum.
OdpowiedzLicz się z tym, że egzemplarz z tego roku będzie miał grubo ponad 100tys przebiegu. Jeśli był w miarę zadbany, to jeszcze pojeździ. Na szczęście tymi motocyklami rzadko jeżdżą królowie prostej, więc szansa, że nawet taki pełnoletni nie będzie zarżnięty. Jak masz możliwość (również finansową) to szukaj sztuki po 98 roku - 2 tarcze z przodu, grubsze lagi, chłodnica oleju, podciśnieniowe gaźniki z podgrzewaniem... Powodzenia!
OdpowiedzDzieki za odpowiedz!
Odpowiedz