tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 BMW R1200RS model 2015 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

BMW R1200RS model 2015 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
1170 cm3
Typ silnika
dwucylindrowy, silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy
125 Nm przy 6,500 obr/min.
Średnica cylindra x skok tłoka
101 mm/73 mm
Zasilanie
Elektroniczny wtrysk do rury ssącej / cyfrowy sterownik silnika: BMS-X z systemem gazu elektronicznego (e-gas)
System chłodzenia
Chłodzony cieczą/powietrzem
Skrzynia biegów
Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
Wtórne przeniesienie napędu
Wał Kardana
Stopień sprężania
12.5 : 1
Sprzęgło
Hydrauliczne sprzęgło mokre

Wymiary i wagi

Wysokość całkowita
1300 mm (bez lusterek)
Długość całkowita
2165 mm
Szerokość całkowita
880 mm (z lusterkami)
Rozstaw osi
1.527 mm
Wysokość siodła
790 mm (siedzenie niskie/wysokie: 760 / 820 mm)*
Waga motocykla gotowego do jazdy
231 kg

Podwozie

Typ ramy
Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Opona przednia
120/70 ZR 17
Opona tylna
180/55 ZR 17
Hamulec przedni
Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulec tylni
Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
Zawieszenie przód
Widelec upside-down, średnica 45 mm
Zawieszenie tył
Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przedniego
140 mm
Skok zawieszenia tylnego
140 mm
Kąt główki ramy
62,3°
Wyprzedzenie
122 mm

Prędkość i przyspieszenie

Prędkość maksymalna
Powyżej 200 km/h

Inne dane

Zużycie paliwa na 100km
4.1 l/90 km/h, 5.5 l/120 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18 l
Rezerwa paliwa
Około 4.0 l
Tagi
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę