BMW R1200RS model 2015 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1170 cm3
Typ silnika
dwucylindrowy, silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy
125 Nm przy 6,500 obr/min.
Średnica cylindra x skok tłoka
101 mm/73 mm
Zasilanie
Elektroniczny wtrysk do rury ssącej / cyfrowy sterownik silnika: BMS-X z systemem gazu elektronicznego (e-gas)
System chłodzenia
Chłodzony cieczą/powietrzem
Skrzynia biegów
Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
Wtórne przeniesienie napędu
Wał Kardana
Stopień sprężania
12.5 : 1
Sprzęgło
Hydrauliczne sprzęgło mokre
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1300 mm (bez lusterek)
Długość całkowita
2165 mm
Szerokość całkowita
880 mm (z lusterkami)
Rozstaw osi
1.527 mm
Wysokość siodła
790 mm (siedzenie niskie/wysokie: 760 / 820 mm)*
Waga motocykla gotowego do jazdy
231 kg
Podwozie
Typ ramy
Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Opona przednia
120/70 ZR 17
Opona tylna
180/55 ZR 17
Hamulec przedni
Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulec tylni
Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
Zawieszenie przód
Widelec upside-down, średnica 45 mm
Zawieszenie tył
Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przedniego
140 mm
Skok zawieszenia tylnego
140 mm
Kąt główki ramy
62,3°
Wyprzedzenie
122 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
Powyżej 200 km/h
Inne dane
Zużycie paliwa na 100km
4.1 l/90 km/h, 5.5 l/120 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18 l
Rezerwa paliwa
Około 4.0 l
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze