BMW R1200R model 2015 dane techniczne
Opinie użytkowników 6
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 3.17 |
Skrzynia biegów | 3.83 |
Układ jezdny | 4 |
Układ hamulcowy | 4.17 |
Elektronika | 3.83 |
Podatność na drobne usterki | 3.17 |
Podatność na poważne usterki | 3.17 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4 |
Ergonomia | 4.17 |
Ekonomiczność | 3.17 |
Koszty utrzymania | 2.5 |
Stosunek jakość/cena | 3.83 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 5.74 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.17 |
Na miasto | 4 |
W teren | 1.67 |
Do turystyki | 3.5 |
Na tor | 2.83 |
Do lansu | 3.67 |
Do wygłupów | 4.17 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1170 cm3
Typ silnika
dwucylindrowy, w układzie bokser, cztery zawory na cylinder
Moc maksymalna
92KW 125KM
Maksymalny moment obrotowy
125 Nm przy 6,500 obr/min.
Średnica cylindra x skok tłoka
101/73 mm
Zasilanie
BMS-X
Liczba zaworów na cylinder
4
System chłodzenia
Chłodzony cieczą/powietrzem
Skrzynia biegów
6-biegowa, o stałym zazębieniu
Układ rozrządu
DOHC
Stopień sprężania
12.5:1
Sprzęgło
Wielotaraczowe, mokre, w kąpieli olejowej z system zapobiegającym blokowaniu tylnego koła
Wymiary i wagi
Długość całkowita
2165 mm
Szerokość całkowita
880 mm
Rozstaw osi
1515 mm
Wysokość siodła
790mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
231 kg
Podwozie
Typ ramy
Kratownicowa, z rur stalowych, silnik jako element nośny
Opona przednia
120/70 ZR 17
Opona tylna
180/55 ZR 17
Hamulec przedni
Hydrauliczne, dwie tarcze Ø 320 mm
Hamulec tylni
Hydrauliczne, jedna tarcza Ø 276 mm
Zawieszenie przód
Widelec USD
Zawieszenie tył
BMW EVO Paralever
Skok zawieszenia przedniego
140 mm
Skok zawieszenia tylnego
140 mm
Kąt główki ramy
° 62.3
Wyprzedzenie
125.6 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
>200
0-100 km/h
3.3s
Inne dane
Zużycie paliwa na 100km
3,9 l/90 km/h, 5.4 l/120 km/h
Pojemność zbiornika paliwa
18 l
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze