tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 BMW R1200GS 2010 - więcej technologii
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

BMW R1200GS 2010 - więcej technologii

Autor: Piotr Jędrzejak 2009.11.06, 12:16 2 Drukuj

Turystyczny bokser jest teraz jeszcze bardziej zaawansowany technicznie.

Po niewielkim liftingu z początku roku 2008, BMW R1200GS przeszło teraz poważną modernizację... właśnie, czy aby na pewno poważną? Zawiedzione zostaną oczekiwania, że motocykl będzie zmieniony pod względem stylistycznym. Innowacje są za to obecne w jednostce napędowej. Turystyczny bokser jest teraz jeszcze bardziej zaawansowany technicznie.

Maksymalna moc to 110 KM przy 7 750 obr/min przy momencie obrotowym 120 Nm dostępnym przy 6 000 obr/min. Obie te wartości wzrosły o pięć koni lub niutonometrów i są osiągalne na delikatnie wyższych obrotach, niż w poprzednim modelu. Dzieje się tak dzięki nowym głowicom z rozrządem DOHC. System ten oraz zawory umieszczone radialnie, są największym novum GSa. Rozmiary zaworów również się zmieniły: ssące zwiększyły swoją średnicę z 36 na 39 mm, a wylotowe z 31 na 33 mm.

Układ wydechowy zyskał zawór, którego zadaniem jest polepszenie efektywności pracy silnika w niskim i średnim zakresie obrotów. Ostatnią zmianą mechaniczną, jest niewielkie skrócenie przełożeń skrzyni biegów. Dzięki zwiększonej mocy, motocykl nic nie straci na elastyczności.

Dla uzyskania maksymalnej wydajności w czasie jazdy po trasach lub na bezdrożach, R1200GS jest seryjnie wyposażony w ABS oraz w system elektronicznego regulowania zawieszenia - Enduro ESA. Pozwala on na dostosowanie twardości czy tłumienia w trakcie jazdy. Przedni widelec Telelever i pojedyncze zawieszenie z tyłu, mają zapewnić pewną kontrolę nad maszyną tak samo w offroadzie, jak i na górskich zakrętach.

Pozostałe zmiany w nowym modelu, to: kierunkowskazy tym razem wykonane w technologii LED; siedzisko umieszczone troszkę niżej; zmieniony wygląd głowic oraz nowe malowanie motocykla.

Wszystko, co nie zostało wymienione, czyli w zasadzie większość pozostaje takie samo, jak w poprzednim GieEsie. Motocykl dostępny będzie w wersji standardowej oraz Adventure. Cena nowego BMW R1200GS nie jest jeszcze znana.

Zapraszamy do zapoznania się z galerią zdjęć nowego BMW R1200GS / Adventure.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę