BMW R 1200 CL model 2004 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
BMW R 1200 CL
Rok
2004
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1170 ccm
Typ silnika
Bokser dwucylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
61.00 KM (44.5 kW)) przy 5000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
98.00 Nm (10.0 kgf-m or 72.3 ft.lbs) przy 3000 RPM
Stopień sprężania
10.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
101.0 x 73.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
SOHC
System chłodzenia
Olej i powietrze
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Wymiary i wagi
Waga na sucho
288 kg
Wysokość siodła
745 mm
Wysokość całkowita
1,435 mm
Długość całkowita
2,415 mm
Szerokość całkowita
1,075 mm
Rozstaw osi
1,641 mm
Podwozie
Typ ramy
Brak danych
Zawieszenie przód
BMW Motorrad Telelever
Skok zawieszenia przedniego
144 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony
Skok zawieszenia tylnego
120 mm
Opona przednia
150/80-VR16
Opona tylna
170/80-VR15
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
305 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
285 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
165.0 km/h (102.5 mph)
Stosunek mocy do masy
0.2118 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
17.5 litry
Rezerwa paliwa
4.0 litry
Zużycie paliwa na 100km
5.10 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze