tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 BMW R 1100 RS model 1996 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

BMW R 1100 RS model 1996 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Informacje ogólne

Model
BMW R 1100 RS
Rok
1996
Kategoria
Sporowo turystyczny

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
1085 ccm
Typ silnika
Bokser dwucylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
90.00 KM (65.7 kW)) przy 7250 RPM
Maksymalny moment obrotowy
95.00 Nm (9.7 kgf-m or 70.1 ft.lbs) przy 5500 RPM
Liczba zaworów na cylinder
4
Rozruch
Elektryczny
Skrzynia biegów
5 biegowa

Wymiary i wagi

Waga motocykla gotowego do jazdy
239.0 kg (526.9 pounds)
Wysokość siodła
800 mm

Podwozie

Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę