Bezpośredni konkurent japońskich motocykli osiągających granicę 300km/h z przeznaczeniem do turystyki autostradowej. Choć K1200S nie osiąga rzeczonych 300km/h, to ma kilka funkcji, jakich konkurencja nie oferuje nawet za dopłatą. Ma też niecodzienne rozwiązanie w postaci przedniego zawieszenia Duolever, które z tradycyjnym widelcem ma niewiele wspólnego, za to ma wiele zalet. W tym motocyklu za dopłatą otrzymamy nawet takie coś, jak kontrolę ciśnienia opon. Dodając do tego regulację charakterystyki zawieszenia okaże się, że w kategorii komfortu w podróży nie ma lepszej opcji. Do tego jeszcze mamy pierwszy w historii firmy rzędowy silnik czterocylindrowy, montowany poprzecznie, stanowiący istny technologiczny majstersztyk.
BMW K1200S
BMW K1200S model 2007
Podstawowe dane techniczne:
silnik
Rzędowy czterocylindrowy
poj.
1157 ccm
moc
167.00 KM (121.9 kW)) przy 10250 RPM
moment obr.
130.00 Nm (13.3 kgf-m or 95.9 ft.lbs) przy 8250 RPM
skrzynia biegow
6 biegowa
Wymiary:
Dług/szer/wys
2,182 //
rozstaw osi
1,571 mm
wys. siedzenia
820 mm
Osiągi:
V-max
B.D.
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
Więcej o BMW K1200S
Filmy o BMW K1200S
Brak filmów, przedstawiających motocykl
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeProwadzi się lekko i pewnie, świetnie sprawdza się w mieście. O trasie tzn szybkiej turystyce nawet nie wspominam, do tego jest stworzona. Po przesiadce z cebry 954 miałem wielkie obawy, że duża ...
OdpowiedzNo mi sie jezdzi łatwiej niż vfr 800 , dobrze wywazony sprzet ,nie czuc tej masy . Na razie big love :)
Odpowiedztrochę ciężka ta maszyna ale zgrabna.
Odpowiedz