tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykle: BMW K 75 RT
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG

Motocykle: BMW K 75 RT

BMW K 75 RT model 1996

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Rzędowy trzycylindrowy
poj.
740 ccm
moc
75.00 KM (54.7 kW)) przy 8500 RPM
moment obr.
66.70 Nm (6.8 kgf-m or 49.2 ft.lbs) przy 6750 RPM
skrzynia biegow
5 biegowa

Wymiary:

wys. siedzenia
810 mm
masa własna
258.0 kg (568.8 pounds)

Osiągi:

V-max
B.D.
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 4 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o BMW K 75 RT

Brak informacji, dotyczących motocykla BMW K 75 RT

Filmy o BMW K 75 RT

Brak filmów, przedstawiających motocykl BMW K 75 RT

Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz

Polecamy

NAS Analytics TAG

Aktualności

NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

KONTAKT Z REDAKCJĄ

na górę