BMW K 1200 R Sport model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników 2
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 3.5 |
Układ jezdny | 5 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 5 |
Podatność na drobne usterki | 5 |
Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.5 |
Ergonomia | 4.5 |
Ekonomiczność | 4 |
Koszty utrzymania | 4 |
Stosunek jakość/cena | 5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 6.7 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 4.5 |
W teren | 2 |
Do turystyki | 5 |
Na tor | 4.5 |
Do lansu | 4.5 |
Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
BMW K 1200 R Sport
Rok
2008
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1157 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
160.92 KM (117.5 kW)) przy 10250 RPM
Maksymalny moment obrotowy
127.00 Nm (12.9 kgf-m or 93.7 ft.lbs) przy 8250 RPM
Stopień sprężania
13.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
79.0 x 59.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Shaft drive (cardan)
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
227.5 kg
Waga motocykla gotowego do jazdy
248.0 kg (546.7 pounds)
Wysokość siodła
820 mm
Długość całkowita
2,182 mm
Rozstaw osi
1,580 mm
Podwozie
Typ ramy
Aluminiowa
Kąt główki ramy
29.0°
Wyprzedzenie
108 mm
Zawieszenie przód
BMW Motorrad Duolever
Skok zawieszenia przedniego
115 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony
Skok zawieszenia tylnego
135 mm
Opona przednia
120/70-17
Opona tylna
180/55-17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
265 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.7073 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
19.0 litry
Rezerwa paliwa
2.0 litry
Zużycie paliwa na 100km
4.70 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze