BMW G650GS Sertão - odm³odzona wersja Dakar
BMW G650GS Sertao celuje w grupę odbiorców, którzy chcą więcej offroadowej przygody, nie porzucając komfortu motocykla turystycznego
Kiedy w salonach królowało znane i lubiane BMW F650GS, zarząd postanowił wprowadzić jego bardziej offroadową wersję nazwaną na cześć Rajdu Dakar - F650GS Dakar. Teraz na wystawach spotkać już można nowy model, G650GS. W jego przypadku postanowiono poczynić dokładnie to samo. Rajd przeniósł się jednak do Ameryki Południowej, więc to samo stało się z nazwą motocykla. Offroadowy G650GS zyskał przydomek Sertao – jest to rozległy płaskowyż w Brazylii.
BMW G650GS Sertao celuje w grupę odbiorców, którzy chcą więcej offroadowej przygody, nie porzucając komfortu motocykla turystycznego. Jednostka napędowa pozostała bez zmian, które dotknęły oczywiście podwozia. Zawieszenie ma dłuższy skok i jest sztywniejsze, koła otrzymały szprychy, a z przodu znalazła się większa, 21-calowa fegla.
Główne cechy BMW G650GS w wersji Sertão:
- długi skok zawieszenia (przód i tył 210 mm)
- koła ze szprychami i aluminiowe obręcze (21” przód i 17” tył)
- malowanie Aura White / Arroyo Blue z napisem Sertão i czarno-szarą kanapą
- czarny stelaż pod kufer
- dwie wysokości kanapy: 860 mm (standard) and 900 mm (akcesoryjna)
- wysoka szyba
- handguardy
- osłona silnika z aluminium
- wyłączalny ABS
- szeroki wachlarz akcesoriów
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeBardzo fajny motocykl, co¶ pomiêdzy transalpem a yamah± xt660.
OdpowiedzZwyk³y G650GS te¿ ma mo¿liwo¶æ wy³±czenia ABSu Drogi Autorze
OdpowiedzTak jak wszystkie inne GSy robione przez BMW. Ale mo¿e pomy³ka wynika z faktu, ¿e materia³ powsta³ nie na bazie w³asnych do¶wiadczeñ jezdnych na tym motocyklu, a materiale PR...
OdpowiedzRacja, ABS jest wy³±czalny.
Odpowiedzszczerze mówi±c nie wyobra¿am sobie, ¿eby nie by³ :) od kwietnia nakrêci³em 30 tys km na g650gs i kilkakrotnie w terenach górskich, gdzie mieszkam, musia³em go wy³±czyæ ¿eby nie zabiæ siê w dolinie, do której zje¿d¿a³em
Odpowiedz