BMW F800R 2009
Bawarski naked nareszcie oficjalnie
Po d³ugim oczekiwaniu wype³nionym szeregiem spekulacji BMW pokaza³o na EICMA Milan swojego F800R. Motocykl otrzyma³ dwucylindrowy, rzêdowy silnik o pojemno¶ci skokowej 789 cm3. Jednostka dostarcza 87 KM przy 8 000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy to 86 Nm przy 6 000 obr/min.W komplecie znajdziemy sze¶ciostopniow± skrzyniê biegów. BMW zapowiedzia³o tak¿e wersjê dla pocz±tkuj±cych, której moc oraz moment obrotowy zostan± ograniczone.
Przygotowany do jazdy motocykl wa¿y 204 kg. Dla poprawienia rozk³adu masy zbiornik paliwa zosta³ umieszczony pod siedzeniem kierowcy i wlejemy do niego 16 litrów benzyny. Siod³o znajduje siê 800 mm nad ziemi±. Jednak BMW proponuje równie¿ ni¿sze i wy¿sze siedzenie, dziêki czemu ka¿dy rider znajdzie wygodn± pozycjê do kierowania. F800R porusza siê na 17 calowych ko³ach. Za hamowanie odpowiadaj± produkty marki Brembo. Przednie zawieszenie to 43 mm widelec, z ty³u znajdziemy klasyczny amortyzator. Naked dosta³ równie¿ nowe kontrolki i prze³±czniki, które s± teraz mniejsze, bardziej kompaktowe, przejrzyste i oferuj± wiêcej funkcji. F800R bêdzie dostêpny tak¿e w wersji z ABS.
Je¿eli chodzi o stylistykê BMW nie zdecydowa³o siê na wizualn± rewolucjê. Motocykl jest taki jak siê spodziewano, ale na pewno niejednemu motocykli¶cie przypadnie do gustu. Cena za nowego Bawarczyka nie zosta³a jeszcze ustalona.
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzewyglada jak "street fighter" made in poland ;)
OdpowiedzTo taki ma³y K1200R, tylko dlaczego zrezygnowali z napêdu wa³em ukrytym w piêknym jednoramiennym wahaczu? Koszty? Pewnie tak. Oprócz tego dla mnie o.k.
Odpowiedz