tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 BMW F800GS model 2013 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

BMW F800GS model 2013 dane techniczne

Opinie użytkowników 5

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik 3.6
Skrzynia biegów 3.6
Układ jezdny 3.6
Układ hamulcowy 3.8
Elektronika 2.8
Podatność na drobne usterki 2.6
Podatność na poważne usterki 2.8

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort 3.6
Ergonomia 3.8
Ekonomiczność 3.8
Koszty utrzymania 2.6
Stosunek jakość/cena 3.2
Zużycie paliwa (l/100 km) 4.95

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę 3.6
Na miasto 3.6
W teren 3
Do turystyki 4
Na tor 2.2
Do lansu 3.4
Do wygłupów 3.6

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
798 cm3
Typ silnika
dwucylindrowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
83 Nm przy 5,750 obr/min
Średnica cylindra x skok tłoka
82 mm x 75.6 mm
Liczba zaworów na cylinder
4
Rozruch
Alternator trójfazowy 400 W
System chłodzenia
Chłodzony cieczą
Skrzynia biegów
6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Wtórne przeniesienie napędu
Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
Zapłon
Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark
Sprzęgło
Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
System smarowania
smarowanie z suchą misą olejową

Wymiary i wagi

Waga na sucho
191 kg
Wysokość całkowita
1350 mm
Długość całkowita
2320 mm
Szerokość całkowita
945 mm
Rozstaw osi
1578 mm
Wysokość siodła
880 mm (obniżone siedzenie: 850 mm, rajdowe siedzenie: 920 mm, komfortowe siedzenie: 895 mm)
Waga motocykla gotowego do jazdy
214 kg

Podwozie

Typ ramy
Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Opona przednia
90/90 - 21 54V
Opona tylna
150/70 - 17 69V
Hamulec przedni
Dwie pływające tarcze, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
Hamulec tylni
Jedna tarcza, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 45 mm
Zawieszenie tył
Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Skok zawieszenia przedniego
230 mm
Skok zawieszenia tylnego
215 mm
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
300 mm
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
265 mm
Kąt główki ramy
64°
Wyprzedzenie
117 mm

Prędkość i przyspieszenie

Prędkość maksymalna
Ponad 200 km/h

Inne dane

Zużycie paliwa na 100km
3.8 l (90km/h), 5.2 l (120 km/h)
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 l
Rezerwa paliwa
Około 4.0 l
Tagi
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę