BMW F 800 GS model 2008 dane techniczne
Opinie użytkowników 4
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 5 |
Układ jezdny | 5 |
Układ hamulcowy | 4 |
Elektronika | 5 |
Podatność na drobne usterki | 4 |
Podatność na poważne usterki | 4.33 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.25 |
Ergonomia | 4.75 |
Ekonomiczność | 5 |
Koszty utrzymania | 4.25 |
Stosunek jakość/cena | 4 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 4.9 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.75 |
Na miasto | 4.5 |
W teren | 3.75 |
Do turystyki | 4.5 |
Na tor | 1.75 |
Do lansu | 3.5 |
Do wygłupów | 4.75 |
Informacje ogólne
Model
BMW F 800 GS
Rok
2008
Kategoria
Enduro / offroad
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
798 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
84.48 KM (61.7 kW)) przy 7500 RPM
Maksymalny moment obrotowy
83.00 Nm (8.5 kgf-m or 61.2 ft.lbs) przy 5750 RPM
Stopień sprężania
12.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
82.0 x 75.6 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
185 kg
Waga motocykla gotowego do jazdy
207.0 kg (456.4 pounds)
Wysokość siodła
880 mm
Wysokość całkowita
1,915 mm
Długość całkowita
2,320 mm
Szerokość całkowita
872 mm
Rozstaw osi
1,578 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
26.0°
Wyprzedzenie
117 mm
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
230 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony
Skok zawieszenia tylnego
215 mm
Opona przednia
90/90-21
Opona tylna
150/70-17
Hamulec przedni
Dwutarczowy z ABS
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
300 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy z ABS
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
265 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.4566 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 litry
Zużycie paliwa na 100km
3.80 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze