tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 BMW C600Sport i C650GT - pierwsze wrażenia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

BMW C600Sport i C650GT - pierwsze wrażenia

Autor: Lovtza 2012.03.14, 12:24 3 Drukuj

Najnowsze bliźniaki budzą powszechne zainteresowanie i ciekawość nie tylko dlatego, że to nowość i do tego debiut BMW w maksiskuterach. Ich prezentacja rodzi emocje także dlatego, ponieważ wielu z nas pamięta jak BMW zdziesiątkowało i rozproszyło konkurencję debiutując z S1000RR w segmencie Superbike. Czy podobnego spustoszenia Niemcy dokonają na rynku maksiskuterów – takie pytanie obgryzając paznokcie z pewnością zadaje sobie wielu dealerów konkurencji. Odpowiedź brzmi – nie.

Pierwsze wrażenia po jazdach nowymi skuterami BMW są pozytywne. C600 i C650 są bardzo mocne tam, gdzie Bawarczycy od lat mają wysokie notowania – dynamiczny i pewny silnik, oraz świetne podwozie. Dopracowana jest także ergonomia, skuter oferuje wiele ciekawych gadżetów. Jeździ się nim bardzo przyjemnie, przekonuje dynamika i ekonomika.

Z drugiej strony kultura pracy jednostki napędowej, szczególnie załączanie i rozłączenie napędu z pewnością ustępuję głównej konkurencji. BMW, o czym dowiedzieliśmy się od samego szefostwa BMW Motorrad na prezentacji w Mediolanie, aspiruje do miana najlepszego maksiskutera  na rynku, dlatego oczekiwania są takie, aby poszczególne elementy jak choćby hamulce, plastiki, czy nawet zwykłe siodło także były najlepsze. Tymczasem są zwyczajne – dobre, sprawne, poprawne, ale nie rzucające na kolana, czy jak uwielbiają określać to marketingowcy – „wyznaczające nowe standardy”.

Kilka innych rzeczy trzeba będzie poprawić. Trudno bowiem cieszyć się z nagrzewającego się bagażnika (zabierz ze sobą coś do jedzenia na wycieczkę…), bardzo małych i niefunkcjonalnych lusterek w wersji Sport czy bardzo przeciętnych plastików i materiałów użytych do wykończenia skutera. Nie! Nie skutera. Maksiskutera z logo BMW na boku. A takie logo budzi określone oczekiwania.

Pełny raport już w najbliższych dniach na stronach Ścigacz.pl.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:;-) 14/03/2012 13:49

no to pojechane....

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę