BMW Beutler Boxer, czyli R 1150 GS po reinkarnacji
Tchnij nowe ¿ycie w stary motocykl
Chcia³by¶ mieæ nowy, jedyny w swoim rodzaju motocykl ale najzwyczajniej w ¶wiecie nie masz na niego kasy, a stary sprzêt po prostu ju¿ Ci siê znudzi³? Byæ mo¿e Klaus Beutler i jego BMW Beutler Boxer zainspirujê Ciê do tchniêcia nowego ¿ycia w Twój stary jedno¶lad.
Patrz±c po raz pierwszy na BMW Beutler Boxer nasuwa siê my¶l, ¿e projektant owego motocykla nie mo¿e byæ normalny. Ale czy to ¼le? Gdyby nie szalone pomys³y konstruktorów, motocykle do dzi¶ by³yby kanciaste, proste i wszystkie wygl±da³yby identycznie. O dziele Klausa Beutlera z pewno¶ci± nie powiemy, ¿e jest kanciasta i bez pomys³u. Jak kto¶ s³usznie zauwa¿y³, Beutler Boxer wygl±dem przypomina skrzy¿owanie motocykla z niemieckim sterowcem Zeppelin. Jego wysoko umiejscowione siedzenie ¶wiadczy, i¿ trzeba byæ do¶æ ros³ym cz³owiekiem by móc usi±¶æ za sterami tego¿ niezwyk³ego motocykla. Jednak najciekawsze w nim jest to, ¿e powsta³ on na bazie BMW R 1150 GS, z którego zaadoptowano ca³e podwozie wraz z silnikiem. Niestety podwozie z motocykla typowo turystycznego wykorzystane do budowy streetfightera nie gwarantuje nam stabilno¶ci jazdy przy wy¿szych prêdko¶ciach, czym tak¿e nie mo¿e pochwaliæ siê Beutler Boxer. Ale tak naprawdê ten motocykl nie mia³ je¼dziæ! To dziwne cudo stworzono z my¶l± bardziej o wystawach i pokazach motocyklowych, ni¿ jako o ¶rodku transportu.
Oto co Klaus Beutler powiedzia³ o swym dziele:
"Do budowy motocykla podchodzi³em tak, jakby mia³o to byæ dzie³o "muzealne", prezentowane na targach i wystawach po¶wiêconych motocyklom. Chcia³em dziêki niemu obaliæ dominacjê customowych Harley'ów."
Czy¿by przypadek sta³ siê dzie³em sukcesu?
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeBrzydal!!
Odpowiedz