BETA oficjalnie na polskim rynku
Motocykle w³oskiej marki BETA s± ju¿ do zdobycia w Polsce - i nie chodzi tylko o modele trialowe. Za po¶rednictwem my¶lenickiego importera, firmy Anfir, mo¿na ju¿ tak¿e i u nas nabyæ ca³y przekrój motocykli z Toskanii. A wbrew utartym u nas opiniom jest w czym wybieraæ. Oprócz trialówek BETA przygotowa³a na ten rok kilka ciekawych pozycji enduro.
Podstawowa seria RR 4T Standard to sprzêty o pojemno¶ci od 400 do 525ccm i ju¿ seryjnie jest ona do¶æ bogato wyposa¿ona. W jedno¶ladach znajdziemy podzespo³y takich producentów jak Excel czy Marzocci. Mimo tego du¿o ciekawej zapowiadaj± siê endurówki z linii RR 4T Racing. Przednie widelce Marzocci 50mm, czerwone pó³ki z lekkich stopów, wydech LeoVince, karbonowe os³ony ramy czy p³yta pod silnik - to tylko pocz±tek d³ugiej listy wyposa¿enia. Wersja wy¶cigowa obejmuje motocykle RR 450 i RR 525. Dostêpne s± tak¿e modele Supermoto, budowane na bazie sprzêtów endurowych.
Inna propozycj± jest BETA Urban. Ten maluch napêdzany ch³odzonym powietrzem czterosuwowym silnikiem o pojemno¶ci, w zale¿no¶ci od wersji, 125 lub 200ccm sprawia bardzo pozytywne wra¿enie. Dynamiczny wygl±d, niska waga (poni¿ej 110kg) i spalanie, które wed³ug zapewnieñ producenta, nie powinno przekroczyæ 4L. Urban wydaje byæ siê ¶wietn± alternatyw± dla poszukiwaczy miejskich wra¿eñ, jednak jak to w naszym kraju bywa, zapewne nie bêdzie cieszy³ siê zbyt du¿± popularno¶ci±. Zw³aszcza, je¶li w parze z m³odzie¿owym designem nie pójdzie m³odzie¿owa cena.
Czy motocykle BETA znajd± uznanie na polskim rynku? Jak zawsze, wszystko zale¿y od ceny, dostêpno¶ci czê¶ci i przede wszystkim, od jako¶ci motocykli.
¬ród³o: BETA
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze