Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeAutor zdaje się nie wiedzieć, że segment baggerów jest obecnie jednym z najszybciej rosnących w usa segmentów motocykli. Vaquero, w Europie nazywany Voyager Custom konkuruje z HD Street Glide'em (na pewno nie w wersji CVO, bo Custom Vehicle Operations to najdroższa linia harleyów, w których każdy detal jest z najwyższej półki cenowej), HD Road Glidem ale też z Yamahą Startoliner (w Polsce byłaby to platforma Midnightstar 1900) oraz Victory Cross Country. Wypada tez chyba nadmienić, że najlepiej sprzedającym się harleyem jest własnie bagger Street Glide... Przeznaczeniem baggerów są podróże w stylu cruiserowym a nie lans... Gdyby autor poczytał trochę prasy zagranicznej lub zapoznał się z serwisami www na temat motocykli - dowiedziałby się, że zestawy muzyczne w baggerach dają radę przy prędkości 100 km/h i ich przeznaczeniem jest umilanie podróży a nie stacjonarne disco... Podsumowując - odsyłam do fachowych analiz a nie grafomańskich wypocin dyletantów. http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2011-bagger-cruiser-shootout-90133.html
Odpowiedzhttp://www.motorcycle.com/manufacturer/kawasaki/2011-kawasaki-vulcan-1700-vaquero-review-90206.html
Odpowiedz