Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeAutor sie myli w kilku kwestiach... Niestety. Plącze pojęcia i stwarza z tego jakiś spisek. po pierwsze - jeśli masz prawo jazdy to nie jeżdzisz "L" - to proste i teraz też tak jest - trzeba zdjąc - ELka to pojazd co do zasady "uprzywilejowany" - za działania kierowcy ponosi odpowiedzialność instruktor. Po drugie - szkolenia na torze i enduro nie odbywają się w celu przygotowania do poruszania się po drogach publicznych !!! to są sportowe imprezy co do zasadu i nawet prawka nie musisz mieć żeby zasuwać po torze enduro czy sportowym - bo skąd np prawko w kategorii do 13 lat? Po trzecie - nie ma ośrodków o odpowiedniej infrastrukturze? - to trzeba je zrobić - wystarczy pojechać do Niemiec, Francji czy Austrii i zobaczyć jak to wygląda. Nie wszystkie regulacje są OK ale nie czepiajmy się bez sensu...
OdpowiedzJak widac po Twojej wypowiedzi jestes jednym z instruktorów nauki jazdy którzy awansem dostali uprawnienia instruktora tech .jazdy.Miedzy innymi tez i ten problem podnosi autor.
OdpowiedzBredzisz. "szkolenia na torze i enduro nie odbywają się w celu przygotowania do poruszania się po drogach publicznych". To niby po co w motocyklowym szkoleniu policyjnym pierwsze dwa tygodnie z czterech to jazda enduro w terenie? Nic nie przygotowuje do jazdy po ulicach tak jak enduro. tylko na crossie albo enduro w bezpiecznych warunkach na małej predkosci i na miekkiej ziemi można trenować poślizgi i upadki których trenowanie na ulicy kończy w szpitalu.
Odpowiedz