Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeArtykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)
OdpowiedzTo na filmie ni cholery nie przypomina turystyki dookoła świata. No chyba że przypomina tylko ja się nie znam.
OdpowiedzTo na filmie było dla pokazania co ten motocykl potrafi w terenie, w przeciwieństwie do wymienionych w artykule. Filmiki turystyczne: http://www.youtube.com/watch?v=N-QQk0CXW_U http://www.youtube.com/watch?v=CVAVn4crmrw
OdpowiedzMoże i potrafi tyle że nikt nie będzie tego sprawdzał tysiące km od domu. Jak się człowiek przestawi na tryb turystyczny to liczy się bezpieczeństwo i utrzymanie sprzętu w OK stanie a nie hopki z tobołami.
Odpowiedz