Aprilia Tuono 1000 R Factory model 2004 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Aprilia Tuono 1000 R Factory
Rok
2004
Kategoria
Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
997.6 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
130.00 KM (94.9 kW)) przy 9500 RPM
Maksymalny moment obrotowy
101.00 Nm (10.3 kgf-m or 74.5 ft.lbs) przy 7250 RPM
Stopień sprężania
11.4:1
Średnica cylindra x skok tłoka
97.0 x 67.5 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
185 kg
Wysokość siodła
820 mm
Wysokość całkowita
1,200 mm
Długość całkowita
2,070 mm
Szerokość całkowita
800 mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Podwozie
Typ ramy
Brak danych
Kąt główki ramy
25.0°
Wyprzedzenie
99 mm
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony
Skok zawieszenia tylnego
135 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
220 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.7027 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 litry
Rezerwa paliwa
4.0 litry
Wersje kolorystyczne
Nero Aprilia
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze