SX 125 to mniejsza siostra SXV, przeznaczona dla młodych adeptów ulicznego i torowego szaleństwa. Dwusuwowa jednostka, o pojemności 124.8cc swoją mocą pozwala usatysfakcjonować nawet najbardziej wymagających amatorów. W porównaniu do wersji enduro - RX 125, obie maszyny nie różnią się praktycznie niczym. Ta sama rama, ten sam silnik i zawieszenia. Różnica polega jedynie na ich zestrojeniu, a także zmianie obręczy na typowe dla supermoto 17 calowe. Koła odziane zostały w sportowe opony renomowanej firmy Pirelli, model Diablo. Już na pierwszy rzut oka nowa SX 125 wygląda niczym sprzęt z wyższych klas pojemnościowych. Jak przystało na prawdziwą SM’kę na przedzie mamy do dyspozycji tarczę hamulcową o średnicy 260mm, która w pełni sprawdza się nawet podczas częstego agresywnego hamowania. Podobnie jak w przypadku RX 125, SX jest seryjnie blokowana na czas trwania okresu gwarancyjnego. Jednak szybka wizyta w serwisie pozwoli wygarnąć z niej moc o 5kW większą, niż w przypadku wersji zablokowanej. Do użytkowników uśmiechają się również firmy tuningowe, które mają w swojej ofercie wiele części i akcesoriów pozwalającej na wskrzeszenie w „setce” kolejnych kilku koni mechanicznych.
Dane podstawowe:
- silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, zasilany przez gaźnik, chłodzony cieczą
- pojemność - 124.8cc
- zapłon - C.D.I
- rozruch - kickstarter
- stopień sprężania - 12.5:1
- skrzynia biegów - 6 stopniowa
- moc - 11kW/16kW
- moment obrotowy - 12,2Nm przy 8000 obr. (11kW)/16Nm przy 9750 obr. (16kW)
- prędkość maksymalna - 115km/h (11kW)/120km/h (16kW)
- masa - 115kg
Wymiary:
- długość - 2165mm
- szerokość - 850mm
- skoki zawieszeń (przód/tył) - 270mm/280mm
- hamulce (przód/tył) - tarczowe/tarczowe
- średnica tarczy (przód/tył) - 260mm/220mm
- rozmiar opon (przód/tył) - 110/70 - 17”/150/60 - 17”
- wysokość siedziska - 870mm
- rozstaw osi - 1480mm
- pojemność zbiornika paliwa - 10l
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze