Aprilia RSV4 R APRC 2011 - technologia superbike w pakiecie
Najtańsza wersja superbika z Noale na rok 2011 przejdzie modernizację. Producent chce uczynić motocykl znacznie bardziej konkurencyjnym nawet w zwykłej wersji RSV4 R, dodając do niej elementy wprost z World Superbike lub innymi słowy, z modelu RSV4 Factory APRC SE.
Przede wszystkim podstawowe superbiki dostaną system APRC (Aprilia Performance Ride Control), na który składają się kontrola trakcji, kontrola wheelie, kontrola startu oraz quick shifter. W nowej RSV4 R APRC znajdzie się też ulepszone smarowanie silnika oraz zmieniona konfiguracja pierwszych trzech biegów z nastawieniem na lepsze przyśpieszenia. Na pokładzie zawita też układ wydechowy lżejszy o 2 kg od poprzedniego.
Modernizacja nie ominęła też podwozia. Znajdziemy więc oponę tylną w rozmiarze 200/55 ZR 17 oraz tylne zawieszenie Sachs z pełną regulacją. Aprilia dostanie też nową grafikę, a średnie spalanie paliwa ma się zmniejszyć. Na rynku amerykańskim, cena wersji RSV4 R z dodanym APRC zostanie zwiększona zaledwie o 1000 dolarów. Zobaczymy jak to będzie w Polsce. Czyżby dzięki dorzuceniu ciekawych dodatków, przy okazji drastycznie nie zwiększając ceny, Aprilia chciała poważnie zawojować rynek litrowych sportowców?
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeMotocykl dopiero w fazach testowych, ledwo wprowadzony z kupą innowacji a już zajmuje 2 miejsce w wyścicach z podstarzałym kierowcą :D Jak ją dopracują to będzie ogień w szopie i nawet ducati z 200...
OdpowiedzNajpierw poczytaj sobie o regulaminie Superbików, 2-cylindrówki Ducati mają większą masę, od 4 cylindrówek + zwężki( na gardzielach i wlotach airboxu) + zabroniona wymiana przełożeń + represyjny e-prom + inne ograniczenia. Z praw fizyki wynika 4 cylindry 1000 = mniej więcej 2000 2-cylindrówek. Ducat ma ok. 195-200 KM w zależności od specyfiki toru, a najsłabsza 4 cylindrówka ( Kawasaki) ma tych 215 KM, cała reszta wynika z klasy i talentu Carlosa. W tym roku Mistrzostwa będą raczej dla BMW, lub Aprilii, ponieważ jest więcej torów szybkich , niż krętych- technicznych, tak, więc nie masz co się obawiać o Aprilię... Forza Ducati!!! Pozdr.
OdpowiedzBMW nie pchało się z boxerem do superbike, więc i ducati powinno 4 cylidrówke stworzyć. Wtedy zasady wyścigów są jasne i sprawiedliwe.
OdpowiedzKlasyka to Ducati L-2, oto odpowiedź... Z tym , że być może pojawi się taki Superbike Ducati- to wcale niewykluczone. O jednym panowie zapominacie, czy nie wspaniale oglądać jak europejski David bije japońskich Goliatów, przypomnijcie sobie budżety jakimi może dysponować Ducati( 35-40 tys rocznie wyprodukowanych motocykli), a np. Honda ( 10-13 milionów rocznie!), a Kawasaki to nie mała firma - motocykle to zaledwie promil jej działalności... Ale to nie na temat...
Odpowiedzducati się przecież wycofało z WSBK...
Odpowiedzducati właśnie wygrało... ZDOMINOWAŁO dwa wyścigi i testy
OdpowiedzJeżeli ta wersja na naszym rynku będzie kosztowała 70 000, to JA TO CHCE :D
Odpowiedzkosztuje 64 900 PLN
Odpowiedzkosztuje 64 900 PLN
Odpowiedz