Aprilia RSV4 2011 - więcej mocy i kontrola trakcji
Osiem koni mechanicznych więcej, kontrola trakcji oraz ładniejszy tłumik w RSV4 na rok 2011
Aprilia RSV4 na rok 2011, jak twierdzi amerykański portal HellForLeather, dostanie 8 koni mechanicznych więcej. Stanie się tak dzięki delikatnemu zwiększeniu stopnia kompresji oraz nowym łańcuszkom rozrządu. Kolejną z modyfikacji zapowiedzianych na najbliższy sezon jest wprowadzenie kontroli trakcji do motocykli produkcyjnych. Nieznane są szczegóły funkcjonowania tego systemu, jednak ma być on podobno taki sam jak w Dorsoduro 1200. Oznaczałoby to trzystopniową regulację oraz możliwość zupełnego wyłączenia kontroli. Modyfikacji poddany zostanie również układ przeniesienia napędu. Pierwsze trzy biegi będą dłuższe, natomiast pozostałe trzy - krótsze. Tylna zębatka również dostanie 42 zamiast 40 zębów.
Biorąc pod uwagę wygląd zewnętrzny, RSV4 na rok 2011 nie będzie różniła się specjalnie od aktualnego modelu. Jedyną zmianą stylistyczną ma być zastąpienie ogromnej i krytykowanej przez wielu puszki układu wydechowego. Zamiast tego, pojawi się znacznie mniejsze i przyjemniejsze zakończenie układu. Informacje te nie są oficjalne oraz nie wiadomo nic więcej. Pozostaje więc poczekać na stanowisko Aprilii oraz na targi motocyklowe w Kolonii lub w Mediolanie.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeNo i widać że BMW ruszyło rynek :) Zobaczymy teraz co Japonia na to odpowie, ale jeżeli nadal będą bazować na opini sprzed kilku lat to mogą się niemile zaskoczyć.
OdpowiedzJaponia również cos tam knuje. Daje o tym znac np: Kawasaki! wiadomo ze to BMW było tym prowodyrem w ktorym teraz wezmie udział cała elita.. pozostaje czekac!
Odpowiedzciekawe ile S1000RR kupili i rozebrali w japoni zeby mieli co kopiowac, bo fakt jest taki ze od dobrych paru lat w japonskich litrach nie ma zadnego znaczacego postepu.
Odpowiedz