Aprilia RSV4 - oficjalne zdjęcia!
Race Machine czyli piękny potwór.
Jeszcze niedawno prezentowaliśmy szpiegowskie zdjęcia superbika Aprili. Dzisiaj przedstawiamy już oficjalne foty tego motocykla.
Aprilia wypuści dwie wersje RSV 4- podstawową i Factory. Obie będą miały ten sam silnik V4 o kącie 65º i pojemności 999 cm3. Wersja drogowa będzie generować z niego około 180 KM, natomiast wyścigowa otrzyma do dyspozycji 200 KM (optymiści twierdzą, że nawet 220 KM). Aprilia waży 190 kg przygotowana do jazdy! Jest o kilogram lżejsza niż Ducati 1098R, które na dodatek ma tylko 180 KM.
Motocykl został wyposażony w aluminiową ramę, aluminiowy wahacz, w pełni regulowane zawieszenie Öhlinsa, system ‘ride-by-wire", oraz trzy różne mapy zapłonu.
Cena za RSV4 na pewno mała nie będzie. Najprawdopodobniej za podstawowy model trzeba będzie zapłacić 30 000 $, a za Faktory przynajmniej 40 000 $. Aprilia musi sprzedać przynajmniej 1000 sztuk, aby wystartować w WSBK.
Potwierdzone zostały także plotki o kierowcy Race Machine w WSBK. W 2009 za sterami superbika zasiądzie Max Biaggi!
|
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarze1098 ma "tylko" 180KM. No tak, bieda. Rozumiem, że tylko zaturbioną Hayabusą da się jeździć bez odpychania piętami. Pozdrowienia dla wirtuozów autostrady :)
Odpowiedzkrzyz na droge...
OdpowiedzA jak dlamnie wygląda śmiesznie! Ten zadupek ma do bani..! I ogólnie moto wygląda jak Rs 125 :-/ Zal...
OdpowiedzNo niestety przyznam racje.. Co gorsze zaczyna wyglądać jak japońska kupa roku - najnowca cbr 1000 ...Włosi chyba tracą swój wyjątkowy design..
Odpowiedzże wygląda jak r125 to normalne wszystkie nowe litrówki będą wyglądac jak skutery 50cm byle będą o 1 sek lepsze na torze.A że sie na nich będzie wyglądac jak na składaku to nieważne.Prawdziwe litrówy już sie skończyły.
Odpowiedzwiem, ze czesc mysli ze jest wielkim gościem na wielkim motórze, ale dajcie sobie może w palnik. Na cholere komu nadwaga jak ma zapier#@!ać i ciac zakrety na TORZE jak popier... Do tego zostały stworzone te motocykle, a nie do lanserki po miescie z (_._) wyżej od nadgarstków. A co do wyglądu to niby kwestia gustu, ale jak dla mnie nowa rsv jest przepiekna i jest kwintesencja przecinaka. Tak, tak, wiem ze ty lubisz te pieknie grzejace w dupe kominy w nowym "erłanie". Poza tym tutaj blachare bedzie ciezko zabrac, haha. xD Do tego sportowe v4, kontrola trakcji, zawiasy ohlins, zmienne mapy zaplonu, zaciski mono-block od brembo, w pełni regulowane zawieszenie, a nawet kąt głowki ramy i położenie silnika(!). Rzeczywiscie padaka ];->
OdpowiedzNawet jak by poduszki wsadzili do moto to i tak to nic nie pomoże,kontrola trakji heh ..A najlepiej niech sobie sporty na tor robią osobno a do użytku zwykłego zjadacza chleba też osobno bo napewno nikomyu nie chodzi o 1 sek i jezdzic na samym silniku aty sie cieszysz napewno bo masz 1,50 cm heh
OdpowiedzJesli chcesz wiedziec to 150cm miałem dobry pare lat temu i po prostu jestem fanem wielu serii wyścigów motocyklowych, aprzede wszystkim cenię sobie własnie rywalizacje kierowców superbike'ów (nie tylko tych z mistrzostw świata). A wracając do tematu... To mówisz, że motocykli dla ludu nie ma? xD Co to dla ciebie taki np. CBF 1000 do codziennego uzytku? Co Ty jakiś Felek jesteś? To teraz rozumiem. Ma wyglądac jak sportowa dzida, żeby laski leciały, a zeby Tobie przy lansowaniu dupa nie odpadła. Hmmm. No naprawde trudne połączenie. Niektórzy mnie rozkładają na łopatki.
OdpowiedzPolska mowa trudna mowa...
Odpowiedzwiem, ze czesc mysli ze jest wielkim gościem na wielkim motórze, ale dajcie sobie może w palnik. Na cholere komu nadwaga jak ma zapier#@!ać i ciac zakrety na TORZE jak popier... Do tego zostały stworzone te motocykle, a nie do lanserki po miescie z (_._) wyżej od nadgarstków. A co do wyglądu to niby kwestia gustu, ale jak dla mnie nowa rsv jest przepiekna i jest kwintesencja przecinaka. Tak, tak, wiem ze ty lubisz te pieknie grzejace w dupe kominy w nowym "erłanie". Poza tym tutaj blachare bedzie ciezko zabrac, haha. xD Do tego sportowe v4, kontrola trakcji, zawiasy ohlins, zmienne mapy zaplonu, zaciski mono-block od brembo, w pełni regulowane zawieszenie, a nawet kąt głowki ramy i położenie silnika(!). Rzeczywiscie padaka ];->
OdpowiedzZajebista ,z wyglądu lepsza niż r1 a napewno sto razy lepsza niż 1000rr.Ciekawe jak w użytku sie spisze
OdpowiedzFantazję do wzornictwa i ce to Włosi mają... :) Całe szczęście nie mam takiego dylematu co zrobić z ?0 000$, ... bo ich nie mam :)
OdpowiedzNo no! Włosi nareszcie zrobili coś sensownego. Ciekawe czy nie będzie się sypać...
Odpowiedz