Niecodzienny motocykl, którego powołaniem jest dostarczenie właścicielowi maksimum komfortu i funkcjonalności. Mana 850 to jeden z pierwszych seryjnie produkowanych motocykli ze skrzynią CVT. Niecodzienny układ przeniesienia napędu oferuje automatyczną, lub manualną zmianę przełożeń. Do dyspozycji kierowcy są 3 różne tryby pracy Sport, Touring i Rain. Całość działa bardzo sprawnie i przyjemnie, co mogliśmy sprawdzić „własnoręcznie” w redakcji.
Poza innowacyjnym napędem Mana wyposażona jest w najwyższej jakości komponenty, takie jak solidny widelec USD, aluminiowy wahacz tylnego zawieszenie oraz znakomite hamulce dostarczone przez Brembo. Model ten dostępny jest także z układem ABS.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeMana to pełnowymiarowy prawdziwy motocykl idealny do miasta. Silnik bulgocze jak niejeden chooper , V-ka ciagnie od dołu i super nadaje się do miejskiej dzungli. Ja osobiście lubię zmieniac biegi...
OdpowiedzA nie powinno być czasem 900 ccm?
Odpowiedzjesli ktos preferuje jazde wygodna to warto zwrocic uwage wlasnie na Mane , osobiscie bardzo sceptycznie podeszlem do tego motoru , jadnak po pierwszych kilometrach bylem bardzo mile zaskoczony ...
OdpowiedzWszystko pieknie ale chyba pan 'podszedl' do tego motoru sceptycznie a nie 'podeszl'.
Odpowiedz