Aprilia MXV 450 model 2010
Przednie zawieszenie marki Marzocchi zast±piono produktem firmy Kayaba
W³oski koncern Aprilia przedstawi³ ¶wiatu najnowsze dziecko swojej offroadowej rodziny, model MXV 450 na rok 2010. Zmiany, na które zdecydowali siê in¿ynierowie Aprilii dotycz± g³ównie elementów podwozia, a dok³adniej mówi±c zawieszenia. Zrezygnowano z zawieszenia o ¶rednicy goleni 50 mm marki Marzocchi na rzecz 48-milimetrowego produktu firmy Kayaba. Natomiast tylni amortyzator Sachs zosta³ przeprojektowany dla poprawienia stabilno¶ci motocykla w czasie jazdy. Zdecydowano siê równie¿ na zmianê po³o¿enia podnó¿ków, które teraz maj± zapewniæ kierowcy lepsz± pozycjê za sterami motocykla. Hamulce, silnik oraz nadwozie pozosta³y bez zmian.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzejezdze juz motocyklami offroad od jakis 5 lat i nie mia³em pojêcia ze aprilia posiada fulla;p trzeba sie poedukowa
OdpowiedzHmm silnik w uk³adzie V w motocrossie? Mo¿e byæ to ciekawa propozycja. W enduro model RXV sprawdza siê znakomicie. Jak bêdzie w przypadku torowej jazdy zobaczymy.
OdpowiedzTeoretycznie tak, ale praktycznie jest ciêzki. Dla niektórych za cie¿ki
OdpowiedzPiekny sprzêt, szkoda ¿e tak ma³o je¼dzi ich w Polsce
Odpowiedz