Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeAha czyli bmw sa awaryjne bo w s1000rr zepsuł sie przełacznik albo sterownik, rzeczywiscie wielka bolaczka modelu a w Hondzie, suzuki , Yamaha, kawasaki sie takie rzeczy nie psują? Czlowieku narobiles popłochu jak by po 1000km silnik wyskakiwał z ramy albo korbowod wybijał kierujacemu oko. Uważam że to są pier*** ktore psuja sie we wszyskich motocyklach, taki już urok elektroniki. Pozdrooo ;)
OdpowiedzPrzepraszam, ale gdzie napisałem że wywala korbowód bokiem? Elektronika rypie się niemiłosiernie i tu chodzi głównie o sterowanie silnika. A przełączniki uszkodzone po 1400km to chyba coś nie halo... O silnikach pisałem, że są genialne...
Odpowiedz