Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeAUTOMAT DO JAZDY NA CODZIEŃ PRZY OSTREJ JEZDZIE ZMIANA NA PÓŁAUTOMAT SPRZEGŁO ANTYHOPPINGOWE I ZERO ELEKTRONIKI NADZORUJACEJ PRZYCZEPNOSC ,QUICKSHIFTER JEST SZYBKI ALE NA CODZIEN DWASPRZEGŁA SA WYGODNIEJSZE W AUTOMACIE POPROSTU ODWIJASZ I JEDZIESZ PRZY 350 KM MOCY I 300 KG Z KIEROWCA MOTOCYKL SZEDŁBY NA KOŁO Z GAZU PRZY REKORDOWO WYSOKIEJ PREDKOSCI PRZY ODPOWIEDNIM ROZSTAWIE OSI DLA CHCACYCH WYKORZYSTAC MOZLIWOSC PRZYSPEISZENIA NA MAXA BYŁBY WMONTOWOANY ELEKTRONICZNY WYSIEGNIK Z TYŁU CHOWANY POD BŁOTNIK ETC ,PRZY TAKIM STOSUNKU MOCY DO MASY MAJAC CIAGLE POTWORNY ZAPAS W KAZDYCH WARUNKACH DROGOWYCH NAWET JAZDA NA PELNYM AUTOMACIE BYLABY EKSCYTUJACA ZMIANA BIEGU NIEOCZEKIWANA NA ZAKRECE GDY JUZ JESTESMY W FAZIE POCZATKOWEGO PRZYSPIESZANIA ,EMOCJE PODOBNE JAK PRZY POLACZENIU MOCNEGO SILNIKA Z ZAWIESZENIEM Z SŁOMY I PEŁNE GAC.E GWARANTOWANE ;) ZAWSZE GDY CHCE SIE MIEC WIEKSZA KONTROLE NAD POCZYNANIAMI MOTO MOZNA WŁACZYC POŁAUTOMAT W 100% NIEINGERUJACY W POCZYNANIA KIEROWCY ,JA TAM WOLE DWASPRZEGŁA OD QUICKSHIFTERA(ALE QUICKSHIFTER OD ORYGINALNEGO MANUALA) NA CODZIEN WYGODA I NIETRZEBA SIE INTERESOWAC BIEGAMI KONCENTRUJAC SIE NA INNYCH RZECZACH ,A W MOMENCIE JAZDY TOROWEJ ETC WŁACZAMY POŁ AUTO I TYLE .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza