Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeABS jest taki sobie, bo działa wyłącznie na przednie koło - czujniki i koronka są w obu, ale układ będzie skutecznie przeciwdziałał zablokowaniu frontowego hebla tylko. Pewnie zrobili tak, żeby zaoszczędzić na cenie. Dostawcą rozwiązania ABS jest Bosch, więc nie jest źle. Widziałem ceny SR500 - wahają się od kilku tysięcy za przeciętne egzemplarze do kilkunastu (a więc w cenie Classica) za odrestaurowane. SR500 przyspiesza do setki w ok. 7 sekund, więc jest nieźle. SR400 ma 23 KM, przez co potrzebuje 10-11 sekund. W jakimś teście ktoś pisał, że SR400 rusza dychawicznie. W sumie jeśli ktoś woli proste moto z gaźnikiem i ten styl mu odpowiada, to też bym się zastanowił nad SR500.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza