Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeA to wszystko wynik braku odpowiedniego przeszkolenia i nakierunkowania młodych ludzi. Druga sprawa, ze większość bywalców technikum, bo o zawodówkach wogole chyba nie ma co mówić, to ludzie z przypadku którzy myślą żeby zrobić cos głupiego a nie się uczyć. Trzecia rzecz to brak odpowiedniej literatury w serwisach i naprawy metodami prób i błędów. Czwarty problem to brak zainteresowania importerów doszkalaniem własnego personelu i dbania o wizerunek marki. Tylko kasa i dobre wyniki w tabelkach się liczą. I potem jest jak jest.
OdpowiedzIdealnie utrafiłeś w sedno problemu. Od siebie dodam, że przed zakupem robię research na temat potencjalnej bazy technicznej w mojej okolicy i to również ma istotny wpływ na to, do którego salonu udam się na zakupy. Bo wbrew marketingowym filmikom, życie to nie tylko błyszczący motór sunący w słoneczny dzień po pustej drodze.
Odpowiedz