Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA to dowcip. Czyżby "abs'y hondy z fireblade jako pierwsze uchodziły za dobry podzespół"? Ćwierć wieku po wprowadzeniu przez BMW abs'u jako wyposażenia, w wielu modelach podstawowego? Teoria tak samo naciągana jak reszta bajek.
Odpowiedznie dowcip tylko prawda - przez 20 lat absy zamiast pomagac to psuly hamowanie, dotyczy to zarowno wypustów bmw jak i np. suzuki (bodaj w pierwszych banditach); krotko mowiac, bylo to jedno, wielkie gowno; za pierwszy udany abs uchodzi c-abs montowany w obu sportach hondy - chociaz ciezki to nie psujacy hamowania na suchym a wydatnie pomagajacy na sliskim; wady - masa i cena - ostatnkio kumpel rozjebal taki po glebie - cena: 6 tys., wniosek - wymontowac i sprawdzic jak bedzie dzialalo bez.... ps. rada - nie wiesz, nie pisz; mimo ze w wikipedii napisali, kto pierwszy zamontowal abs....
OdpowiedzPowtarzasz zasłyszane bajki, aż się zaplułeś. Więcej praktyki, mniej internetów.
Odpowiedzw tym momencie to już kazdy czytelnik widzi, ze niepotzrebnie probowalem dyskutować z debilem...
OdpowiedzŻeby dyskutować to trzeba mieć argumenty, a nie powtarzać plotki zaczytane na forach.
Odpowiedz